Шановні батьки!
Кожного уроку через
15 хвилин роботи
дитини
проводити фізкультхвильнку.
Крім того,
читання надсилати
аудіо і відео
файли ОБОВ’ЯЗКОВО!
12.05.20-22.05.20
ЗАВДАННЯ
|
ДАТА
|
Алфавіт. Читання букв алфавіту,
списування алфавіту. Слова, близькі й протилежні за значенням (синоніми – близькі за значенням: веселий, радісний; антоніми – протилежні за значенням: чорний – білий). Складання речень з
ними.
Навести приклади 3 пар синонімів і 3 пар антонімів, написати з
ними власні 2 речення - ОБОВ’ЯЗКОВО.
|
12.05.2020
|
Моя мама – найкраща. Вчися
швидко читати. В. Сухомлинський
«Найгарніша мама». Робота в парі. Букет лічилок. Читання лічилок.
Розгадування ребуса. Напам’ять вивчити 2 лічилки зі с. 78 (і надати
відеоматеріали) (Ч. 2., с. 76-79)
|
12.05.2020
|
Розрізнення слів, які
відповідають на питання що?, хто?.
Побудова і записування речень (частина мови – іменник, означає особу чи предмет, який/яка виконує дію).
Розпізнавання слів, які відповідають на питання який?, яка?, яке?, які? (частина мови – прикметник, яка надає ознаку виконуючому дію). Виконання завдання
за зразком. Розвиток зв’язного мовлення
(робота в зошитах з друкованим текстом). На кожну частину мови (іменник і
прикметник) написати по 5 слів і по 2 речення з ними.
|
13.05.2020
|
Вчися швидко читати. Брати наші
менші. За Г. Поволоцьким «Хлопчик
та їжак», Т. Коломієць «Олівці»,
виразне читання. Робота з дитячою
книжкою (Ч. 2., с. 80-83). Виконати всі завдання в підручнику.
|
13.05.2020
|
Добір слів, які відповідають на
питання що робить?, що роблять?(частина
мови – дієслово, що означає дію
предмета). Утворення і записування речень з поданими словами (навести по 4 приклади дієслів на кожне
питання і записати з ними по 2 речення).
|
14.05.2020
|
Вчися швидко читати. Моя
допомога дорослим. М. Магера «Бабусин
помічник», М. Сингаївський «Що
сказало сонце». Виразне читання. Мовно-логічні вправи. Тексти мають бути підготовані до виразного читання і виконати
всі завдання в підручнику (Ч. 2, с. 84-87)
|
18.05.2020
|
Розпізнавання слів, що
відповідають на питання скільки? (Частина
мови – числівник, що вказує на
порядковий номер та кількість). Вправляння у читанні числових виразів.
Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі
службовими словами (скласти 3 речення
з числівником).
|
18.05.2020
|
Вчися швидко читати. Що таке
охайність? А. Коцюбинський «Чий
Максимко», українська народна казка «Лисичка і глечик». Намалювати ілюстрації до текстів, завдання в підручнику виконати. (Ч.
2, с. 88-90)
|
19.05.2020
|
Уживання великої букви в словах
(на початку речення і у всіх власних назвах: іменах, прізвищах, псевдонімах,
назвах вулиць, сіл, міст, держав, літературних героїв) – навести по 1 прикладу до кожної власної назви, вказаної в завданні.
Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок (батьки мають пояснити, що
1 літеру не переносимо, «ь» звуку не дає, тому відповідно, склад не утворює;
склад – це поєднання голосного і приголосного, скільки голосних – стільки
складів). Списування речень, поданих друкованим шрифтом (списати з букварика
Ч. 2, с. 72).
|
19.05.2020
|
М. Герасименко «Магніт». Намалювати
ілюстрацію.
|
20.05.2020
|
Розділові знаки наприкінці
речення (батьки мають пояснити, що знак оклику «!» ставимо, коли хочемо
відтворити якийсь емоційний сплеск, відповідно знак питання «?» – коли
запитуємо). Побудова, правильне інтонування і записування запитань (написати власні 5 питань). Розвиток зв’язного мовлення.
|
20.05.2020
|
В. Верховень «Канікули». Мовно-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою (надати
відеоматеріали з читання дитячої книжки самою дитиною чи з батьками, а також
обговорення прочитаного).
|
21.05.2020
|
Математика
ЗАВДАННЯ
|
ДАТА
|
Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка.
Доповнення рівностей (№ 3-6, с. 107).
|
12.05.2020
|
Додавання і віднімання на
основі нумерації чисел у межах 20. Порівняння виразу і числа. Побудова
відрізків. Розв’язування
задач (с. 108).
|
13.05.2020
|
Додавання і віднімання на
основі нумерації чисел 11-100. Розв’язування
задач. Порівняння іменованих чисел (с. 109)
|
14.05.2020
|
Закріплення додавання і
віднімання на основі нумерації чисел 11-100. Розв’язування задач (навести приклади власних 2 задач на
задану тему і 4 приклади).
|
15.05.2020
|
Доба. Частини доби.
Розв’язування задач (№ 1-3, с. 110).
|
19.05.2020
|
Розв’язування задач. Порівняння
виразів (№ 4-6, с. 110).
|
20.05.2020
|
Закріплення вивченого матеріалу
(навести власних 10 прикладів на
задані вивчені теми і 1 задачу).
|
21.05.2020
|
Повторення вивченого матеріалу
(с. 111)
|
22.05.2020
|
Я досліджую світ
ЗАВДАННЯ
|
ДАТА
|
До кого звертатися в разі
виникнення небезпечних ситуацій (с. 97-98). Узагальнення за темою «Я і моя
громада» (надати аудіо чи
відеоматеріали на підсумок теми за питаннями).
|
14.05.2020
|
Символи моєї країни (с. 99-101).
Намалювати 5 символів нашої держави і
надіслати фотозвіт.
|
15.05.2020
|
Київ – столиця України.
Культура та звичаї українців (с. 103-107). Написати власну розповідь про нашу столицю та звичаї на 5 речень.
|
18.05.2020
|
Народні символи. Україна – європейська
держава (с. 108-110).
|
21.05.2020
|
Узагальнюючий урок за розділом
«Україна – моя Батьківщина» (надати
аудіо чи відеоматеріали на підсумок теми за питаннями).
|
22.05.2020
|
Англійська
мова
Дата
|
Завдання
|
13.
05
|
ü
Прослухати додаток. Намагатися
повторити с. 94.
ü
Читати с. 95. Додаток 6, 7, 8
ü
Читати с. 96. Додаток 9, 10
|
18.
05
|
ü Опрацювати
впр. 1, с. 97 за зразком Додатка 11.
ü Читати
впр. 3. Додаток 12.
ü Читати
впр. 4. Додаток 13.
ü Читати
с. 98. Додаток 14, 15.
|
20.
05
|
ü Проспівати
алфавіт: с. 99, впр. 5. Додаток 16.
ü Читати
впр. 6. Додаток 17.
ü Читати
впр. 7. Додаток 18.
|
Рекомендую паралельно виконувати
завдання друкованому зошиті.
Ось
тут ви зможете знайти аудіо додаток, який допоможе в опрацюванні матеріалу https://www.libra-terra.com.ua/catalog/pidruchnyk-dlia-1-klasu-anhlijska-zi-smajlykom/
|
27.04.20-10.05.20
Навчання грамоти
ЗАВДАННЯ
|
ДАТА
|
Повторення написання букв У у,Ч ч. Словотворчі вправи (написати 10 слів, щоб починались на «у», 10 слів, щоб починались на «ч»). Списування надрукованого тексту (буквар ст. 6, списати скоромовку)
ПРОВЕСТИ фізкультхвилинку через 15 хв. роботи:
|
27.04.2020
|
Українська казка «Кабан під дубом». Прочитати казку в ролях. Переглянути відповідні файли за посиланнями:
Дати усні відповіді на питання в кінці тексту. (Ч 2., ст. 64)
ПРОВЕСТИ фізкультхвилинку через 15 хв. роботи:
|
27.04.2020
|
Повторення написання Е е, З з. Написати в звичайному зошиті 3 рядки «Е», 3 – «е», 3 – «З», 3 – «з» (всього 12 рядків, кожної букви по 3).
Списати з букваря ст. 9.
Через 15 хвилин роботи провести фізкультхвилинку:
|
28.04.2020
|
М. Павленко «Хто біліє, хто бігає» (Ч 2., ст. 65). Вивчити напам’ять.
Провести фізкультхвилинку:
|
28.04.2020
|
Повторення написання букв Б б, В в (по 3 рядки кожної букви, всього 12 у звичайний зошит). Списати буквар ст. 10 (половину тексту).
Через 15 хв. провести фізкультхвилинку:
|
29.04.2020
|
Загадкова грядочка. Українські народні загадки. Авторські загадки (скласти 2 власні загадки). О. Прилуцький «Загадочки квочки» (вивчити напам’ять загадку про ніч і день). Робота з дитячою книжкою (прочитати невеликий твір з власної книжечки). (Ч 2., ст. 66-67)
Після 15 хв. роботи провести фізкультхвилинку:
|
29.04.2020
|
Повторення написання букв І і, Ї ї, Н н. Складання речення, словосполучення (скласти власних 3 речення і 3 словосполучення). Розвиток зв’язного мовлення. Переглянути відео за посиланням:
Списати буквар ст. 46 (вірш).
Через 15 хвилин роботи провести фізкультхвилинку:
|
30.04.2020
|
О. Буцень «Айстри» (Ч 2., ст. 68-69). Читання в ролях. Виконати всі завдання, що є в підручнику.
Провести фізкультхвилинку, коли дитина втомиться:
|
04.05.2020
|
Повторення написання букв ґ, Ґ (по 3 рядки). Вивчити напам’ять вірш:
Ґудзик-пудзик колихався,
із ниточки обірвався,
упав на цибулю,
набив собі ґулю.
Ґвалт!
Провести фізкультхвилинку:
Написати словесний диктант (батьки мають продиктувати дитині такі слова ґанок, ґатунок, ґава, ґавеня).
|
04.05.2020
|
Культура спілкування. А. Кочан «Мобільна розмова» (Ч 2., 70-71). Виразне читання. Скласти власний діалог на вільну тему. Дати відповіді на питання в кінці тексту.
Фізкультхвилинка: https://www.youtube.com/watch?v=Wa7f47Z36ps
|
05.05.2020
|
Написання слів із подовженими приголосними, наприклад: гілка – гілля, колос – колосся, камінь – каміння, промінь – проміння. Навести власних 5 прикладів з подовженням і зробити звуковий аналіз цих слів.
Переглянути відео за посиланням:
Зробити руханку через 15 хв. роботи:
|
05.05.2020
|
Кого називаємо другом? В. Сенцовський «Полуниці на вареники». (Ч 2., ст. 72-73). Розповісти про свого найкращого друга. Зробити завдання вкінці тексту.
Фізкультхвилинка: https://www.youtube.com/watch?v=V9plpdJqxNk
|
06.05.2020
|
Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. Відновлення тексту (батьки читають 3 рази поданий текст, а потім дитина має його переказати. Після першого етапу, батьки в довільному порядку перемішують речення тексту, дитина їх складає і записує; виписати текст на окремий аркуш, розрізати на речення).
Ліс
Шумить зелений ліс. На галявині великий дуб. Біля нього пригнулася берізка. Дуб захищає її від вітру. Він великий і сильний. Берізка тріпоче листочками і радіє. (26 слів.)
Фізкультхвилинка:
|
06.05.2020
|
Вчися швидко читати. Букет скоромовок. Українська народна казка «Казка-загадка». (Ч 2., ст., 74-75). Вивчити напам’ять «Горошина та біб». (Батьки мають перевірити техніку читання: кількість слів за 1 хв., вказати, скільки дитина може прочитати лексем за такий час). Зробити завдання в підручнику.
Через 15 хв. роботи провести руханку:
|
07.05.2020
|
Математика
ЗАВДАННЯ
|
ДАТА
|
Додавання і віднімання 1 в межах 100. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом (с. 101). Робота в зошитах з друкованою основою на відповідну тему.
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=CkOQ-5Zintg
Через 15 хв. роботи зробити розминку:
|
28.04.2020
|
Склад числа з десятків і одиниць. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом (с. 102). Робота в зошитах з друкованою основою на відповідну тему.
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=o26MCbbgYrU
Фізкультхвилинка: https://www.youtube.com/watch?v=qEO6sV2RcEA
|
29.04.2020
|
Метр. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=fSGwrAoLXeM&t=2s
Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Складання і розв’язування задач за коротким записом (с. 103).
Через 15 хв. провести фізкультхвилинку:
|
30.04.2020
|
Вартість. Гривня. Обчислення вартості товару. Позиційне значення цифр. Розкладання цифр на розрядні доданки (с. 104).
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=nFPY11U5IRg
|
05.05.2020
|
Порівняння двоцифрових чисел. Обчислення вартості покупки. Складання і розв’язування задач (с. 105).
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=n7rPbLXJgDU
|
06.05.2020
|
Знаходження невідомого доданка. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач (с. 106).
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=B-oBcpWg0ww
Фізкультхвилинка: https://www.youtube.com/watch?v=qEO6sV2RcEA
|
07.05.2020
|
Задачі на знаходження невідомого доданка (№ 1-2, с. 107).
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=B-oBcpWg0ww&t=45s
Перепочити через 15 хв. роботи:
|
08.05.2020
|
Я досліджую світ
ЗАВДАННЯ
|
ДАТА
|
Яких свійських тварин вирощують у рідному краї? (с. 86-88)
Намалювати: корівку, кізку, свійських птахів.
Провести фізкультхвилинку:
|
27.04.2020
|
Чому потрібно охороняти рослини і тварин (провести бесіду на цю тему)? (с. 89-92).
Знати, що таке «червона книга».
Відповідно до теми переглянути:
Зробити розминку: https://www.youtube.com/watch?v=0U1wPXKIJWo
|
30.04.2020
|
Міні-проект. Створення (з 6 малюнків: 3 про рослини, 3 про тварини) «Червоної книги України» (с. 92).
Через 15 хв. роботи перепочити:
|
04.05.2020
|
Поведінка у громадських місцях (с. 93-94)
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=PIVNjFtK5jI
Перепочити через 15 хв. роботи:
|
07.05.2020
|
Як поводитися з підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями
(с. 95-96).
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=7wT_9iyyMZA
|
08.05.2020
|
Англійська мова
Дата
|
Завдання
|
27. 04
|
ü С. 80 – вивчити нові слова.
ü Прослухати запис Додаток 1.
ü С. 83 – читати та повторювати літери.
|
29. 04
|
ü С. 84 – читати.
ü С. 85 – вивчити нові слова. Додаток 2.
|
04. 05
|
ü Читати с. 87 – 88.
|
06. 05
|
ü С. 92 – вивчити нові слова. Додаток 3.
ü Читати с. 93. Додаток 4, 5.
|
Рекомендую паралельно виконувати завдання друкованому зошиті.
Ось тут ви зможете знайти аудіо додаток, який допоможе в опрацюванні матеріалу https://www.libra-terra.com.ua/catalog/pidruchnyk-dlia-1-klasu-anhlijska-zi-smajlykom/
|
13.03.20-24.04.20
Назва предмета
|
Завдання
|
Дата
|
Навчання грамоти
|
Читати ст. 43
|
16. 03
|
Письмо і
закріплення написання букви «ї», «Ї».
|
16. 03
|
|
Читати ст.
44-45
|
17. 03
|
|
Закріплення
вмінь писати вивчені букви. Змінювання іменників за числами. Доповнення і
записування речень.
|
17. 03.
|
|
Опрацювання
букви «щ». Читати ст. 46
|
18. 03.
|
|
Письмо малої
букви щ.
|
18.03
|
|
Читати ст.47
|
19.03.
|
|
Письмо великої
букви Щ, буквосполучень та слів з нею.
|
30. 03.
|
|
Звуки «дз»,
«дзь». Позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читати ст. 48
|
30.03.
|
|
Письмо
буквосполучень «дз», «Дз».
Безвідривне поєднання букв.
|
31.03.
|
|
Читати ст. 49
|
31.03.
|
|
Закріплення
вмінь писати вивчені букви.
|
01. 04.
|
|
Звук «дж».
Позначення його буквосполученням «дж».
Звуковий аналіз слів. Читати ст. 50.
|
01. 04.
|
|
Письмо
буквосполучень «дж», «Дж», слів із ними.
|
02.04.
|
|
Математика
|
Розв’язування
задач на різницеве порівняння.
|
13.03.
|
Обчислення
виразів на дві дії № 1-3, ст. 87
|
17.03.
|
|
Вимірювання і
будова відрізка № 4-6, ст. 87
|
18.03.
|
|
Десяток.
Розв’язування задач. Ст. 88
|
19.03.
|
|
Утворення чисел
другого десятка, ст. 89
|
20.03.
|
|
Обчислення
виразів. Розв’язування задач № 1-3, ст. 90
|
31.03.
|
|
Назви і запис
чисел другого десятка. Робота з
геометричним матеріалом. № 4-7 ст. 90
|
01.04.
|
|
Розв’язування
задач, доповнення рівностей. Ст. 91
|
02.04.
|
|
Розв’язування
задач. Ст. 91
|
03. 04.
|
|
Я досліджую світ
|
Тема «Я і моя
сімя». Опрацювати ст. 49-67
|
13.03., 16.03.,
19.03., 20.03., 30.03.
|
Тема «Мій рід»
. Ст. 68-71 (виготовити родинне дерево)
|
02.04., 03. 04.
|
Пояснювальна записка
для батьків 1 класу.
Навчання грамоти. Читання. Батьки пояснюють дітям
звукові значення букв, опрацьовують разом з ними тексти (перший раз читають
батьки вголос) і завдання, подані в підручнику. Після першого етапу батьки
мають допомогти маленьким здобувачам освіти переказати прочитане за допомогою
наштовхуючих питань. Останнім етапом має бути читання заданого тексту дитиною
вголос (складами, з повторенням повного слова).
Навчання грамоти. Письмо. Батьки знаходять відповідну
сторінку в зошиті з друкованою основою і допомагають дитині графічно відтворити
букву, написати з цією літерою слова і сполучення слів, правильно написати /
списати друкований текст.
Математика. Батьки читають відповідні правила і
роз’яснення з підручника і пояснюють дитині, пояснюють також як виконати те чи
те математичне завдання, за необхідності допомагають.
Я досліджую світ. Батьки опрацьовують задану тему,
пояснюють дитині, після цього разом зі здобувачем освіти ведеться жвава бесіда
і виконуються різнопланові завдання в зошиті з друкованою основою чи за
допомогою цікавих ігор, методів тощо (можна використати вже відомий метод
фішбоун та ін.).
Математика
ЗАВДАННЯ
Всі завдання батьки мають допоїти опрацювати дітям на
основі матеріалу з підручника та наведених посилань
|
ДАТА
|
Закріплення вивченого матеріалу.
Читання і запис чисел другого десятка. Розв’язування задач. Повторення
підручник с. 91. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=01UfEHn9dYE
|
07.04.
|
Одноцифрові та двоцифрові числа.
Складання рівностей за числовим променем. Розв’язування задач. (с.
92)
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=uAsK1WeMtTE
|
08.04.
|
Додавання і віднімання 1 у межах 20.
«Сусіди» чисел. Обчислення
виразів. Побудова відрізків. (с. 93). Робота в зошитах з друкованою
основою на відповідну тему.
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=F2H762H_oNI
Перегляд
відеоуроку про «сусідів» чисел:
|
09.04.
|
Годинник. Визначення часу за
годинником. Складання і розв’язування задач. (с. 94). Батьки мають
допомогти дітям скласти задачі на час.
Переглянути:
|
10.04.
|
Годинник. Визначення часу за
годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач. (с. 95)
Робота у зошитах з друкованою основою
на відповідну тему.
|
14.04.
|
Порівняння чисел у межах 20.
Обчислення виразів. Розв’язування задач.
(с. 96)
Робота у зошитах з друкованою основою і з підручниками.
Обов’язково переглянути:
|
15.04.
|
Дециметр. Співвідношення між
одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач (зошити з друкованою
основою, підручник). (с. 97)
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=fSGwrAoLXeM
|
16.04.
|
Закріплення вивченого матеріалу.
Розв’язування задач. Повторення за підручником.
|
17.04.
|
Круглі десятки. Додавання і
віднімання. Лічба десятками. Порівняння чисел. Розв’язування задач (підручник,
зошит з друкованою основою). (с. 98)
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=k2Mw9aYOJnk
Обов’язково переглянути:
|
21.04.
|
Читання та запис двоцифрових чисел.
Нумераційна таблиця. Складання і розв’язування задач за малюнками (зошит з
друкованою основою, підручник).
Переглянути:
|
22.04.
|
Запис чисел першої сотні.
Доповнення умови задачі та її розв’язування. (зошит з друкованою основою,
підручник) (№ 1-4, с. 100).
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=3il22_F8PZU
|
23.04.
|
Запис чисел першої сотні. (Зошит
з друкованою основою). Розв’язування задач. Побудова відрізка. (№ 5-7, с.
100)
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=3il22_F8PZU
|
24.04.
|
Навчання грамоти
(письмо / читання)
ЗАВДАННЯ
|
ДАТА
|
Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання тексту «День народження
джмелика». Загадка. (Ч. 2., с. 51)
Виконати
рубрики: 1) «Прочитай швидко», 2) «Склади слова», 3)
«Склади прислів’я» на сторінці 51; 4) вивчити
загадку ст. 54; 5) вміти переказати текст (за навідними питаннями); 6) намалювати джмелика.
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=Co-AwHFcS6w
|
06.04.
|
Закріплення вмінь писати вивчені
букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів.
Словниковий диктант.
Робота в
зошитах з друкованою основою.
Діти мають записати продиктовані
батьками слова на задані літери (по 6 лексем).
На повторення переглянути:
|
06.04.
|
Апостроф. Вимова і написання слів з
апострофом. Мовно-логічні вправи. (Ч. 2., с. 52).
Перейти за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GN2IVSVzUSA
|
07.04.
|
Написання складів і слів з апострофом.
Звуковий аналіз слів: п’ять,
сім’я, м’який, зелений, олів’є, в’язати. Для того, щоб
пригадати звуковий аналіз перейдіть за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=aBq4qm2zZ_4
Пояснювальний
диктант. Батьки диктують дітям
слова: хом’як, в’язь, ластів’ята, п’ятак, п’явка, черв’як. Пояснити, чому так пишуться слова. Щоб
пригадати правила написання слів з апострофом перегляньте, будь ласка, відео
уроки: https://www.youtube.com/watch?v=7wulYNo5Rss&t=4s;
|
07.04.
|
Закріплення правила вживання апострофа
в українській мові. Опрацювання оповідання В. Кравець «Казка про
апостроф» (прочитати, частково переказати). (Ч. 2., с. 53). Скласти власну казку на задану тему.
|
08.04.
|
Закріплення правила вживання апострофа
в українській мові. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Робота
із зошитами з друкованою основою на відповідні сторінки.
|
08.04.
|
ПІСЛЯБУКВЕНИЙ
ПЕРІОД
|
|
Вчися швидко читати: https://www.youtube.com/watch?v=V_03pOg0vNo
Вправи для
розвитку навички
Опрцювати:
К. Василевич «Котик-школярик». (Ч. 2., с. 54)
|
09.04.
|
Повторення написання букв у, д, з, в, б. Спостереження
за вживанням синонімів, антонімів (без уживання термінів).
Переглянути
казку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OiP-Tu37vOA
|
13.04.
|
Вчися швидко читати. В. Вовк «Лінива
Оленка». Прислів’я (Ч. 2., с. 55). Опрацювати текст. Намалювати малюнок. Виконати всі
завдання в підручнику на сторінках 54-55.
Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=pkGD0ZkLetc
|
13.04.
|
Повторення написання букв И и, Й й, Ш ш, Ц ц, Щ щ.
Списування друкованих речень (використовуємо зошит з друкованою основою).
Добір прикметників до іменників (без уживання термінів).
Перейти за
посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=qP80izpL0Ds
|
14.04.
|
Легенда «Чому Сорока будує кілька
хатинок». Мовно-логічні вправи. Виконати
завдання, що подані у підручнику (Ч. 2., с. 56)
|
14.04.
|
Повторення написання букв а А, л Л, м М. Мовно-логічні
вправи. Письмо слів із вивченими буквами (зошит з друкованою основою).
|
15.04.
|
В. Кравець. «На галявці у ліску».
Виразне читання. Вивчити
напам’ять. (Ч. 2., с. 57)
|
15.04.
|
Повторення написання букв К к. Списування друкованого (зошит
з друкованою основою). Добір протилежних за значенням слів: https://www.youtube.com/watch?v=eOhHcLAzArQ
|
16.04.
|
О. Пархоменко «Співучі колоски».
Виразне читання. Мовно-логічні вправи. Правила мовленнєвого етикету.
В. Сухомлинський «Як бджола знаходить квітку конвалії». Мовно-логічні
вправи.(Ч. 2., с. 58-59)
Опрацювати тексти: вміти виразно читати і
переказувати, виконати всі завдання, подані в підручнику.
|
21.04.
|
Зіставлення друкованих і рукописних
букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого.
Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з друкованого
(робота в зошиті з друкованою основою).
|
21.04.
|
Вчися швидко читати.
Використовуйте відеоуроки за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=V_03pOg0vNo
За О. Іваненко «Сонечко». Мовно-логічні
вправи. (Ч. 2., с. 60-61)
|
22.04.
|
Повторення написання букв О о, Ю ю. Словотворчі вправи
(утворити по 10 слів, які б починались на ці літери).
|
22.04.
|
М. Петренко «Утікач». Мовно-логічні
вправи. С. Ходій «Колобок на новий лад». Читання в ролях. Батьки мають пояснити про читання в ролях
і чому це важливо. (Ч 2., с. 62-63).
|
23.04.
|
Я досліджую світ
ЗАВДАННЯ
Батьки мають опрацювати задану тему за підручником та
посиланнями і пояснити дитини, а також допомогти виконати відповідну тему в
зошиті з друкованою основою
|
ДАТА
|
Родинні
традиції і свята (Ч 2., с. 70-71)
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=dG4GAdX9O-c
|
06.04.
|
Створення
лепбука «День родини» (Ч 2., с. 71)
ОБОВ’ЯЗКОВО переглянути відео для того, щоб зробити лепбук:
|
09.04.
|
Узагальнюючий
урок за розділом «Моє близьке оточення».
Батьки мають обговорити з дітками, що ті
винесли з вивченої теми.
|
10.04.
|
Я живу в Україні
Я і моя громада
|
|
Мій рідний край
(Ч 2., с. 72-75)
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=MekHphuSZ00
|
13.04.
|
Природа рідного
краю. Водойми (Ч 2., с. 76-77)
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=NAFIAGNxQYM
Намалювати водойму рідного села.
|
16.04.
|
Урок-екскурсія до водойми, яка
розміщена у рідному краї. Письмовий
опис водойми 5-6 реченнями. (Ч 2., с. 78)
|
17.04.
|
Рослини рідного
краю (Ч 2., с. 79-82).
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=fzm25AFHOlY
Намалювати свій квітник.
|
23.04.
|
Тварини рідного
краю (Ч 2., с. 83-84)
Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=LrZxasU4tGY
Намалювати дві свійські та дві дикі
тваринки.
|
24.04.
|
Дата
|
Завдання
|
06. 04
|
ü Повторити
алфавіт (і назви літер, і їхнє звукове оформлення). Алфавіт можна знайти
тут https://www.youtube.com/watch?v=BELlZKpi1Zs
ü
Повторити лічбу до 20. Знайти можна тут https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA
ü
Доробити завдання в зошитах-прописах. (Маю на
увазі те, що не зроблено – останні сторінки на повторення).
ü
Вивчити слова ст.. 48 підручника https://pidruchniki.in.ua/angliyska-mova-1-klas-karpyuk-2018/
|
08. 04
|
ü С.
56 – 58 у підручнику – вивчити нові слова. Підказки щодо перекладу можна
знайти тут
ü Виконати
впр. 3 с. 58 усно.
ü С.
59 (повторити вивчені слова і літери, намагатися читати найпростіші слова). http://easy-english.com.ua/english-transcription/
|
13. 04
|
ü С.
60, 62 – вивчити нові слова.
ü С.
61 – повторити літери та намагатися читати запропоновані слова.
|
15. 04
|
ü С.
68 – 69 – вивчити нові слова.
ü С.
71 – 72 – повторити літери та
намагатися читати запропоновані слова.
|
22. 04
|
ü С.
75 – 76 – повторити літери та намагатися читати запропоновані слова.
ü Самоперевірка
с. 79 – пограти в гру і дізнатися, як засвоєно матеріал.
|
Ось тут ви
зможете знайти аудіо додаток, який допоможе в опрацюванні матеріалу https://www.libra-terra.com.ua/catalog/pidruchnyk-dlia-1-klasu-anhlijska-zi-smajlykom/
|