1 клас


Шановні батьки!
Кожного уроку через
15 хвилин роботи дитини
 проводити фізкультхвильнку.
Крім того, читання надсилати

аудіо і відео файли ОБОВЯЗКОВО!

12.05.20-22.05.20

ЗАВДАННЯ
ДАТА
Алфавіт. Читання букв алфавіту, списування алфавіту. Слова, близькі й протилежні за значенням (синоніми – близькі за значенням: веселий, радісний; антоніми – протилежні за значенням: чорний – білий). Складання речень з ними.
Навести приклади 3 пар синонімів і 3 пар антонімів, написати з ними власні 2 речення - ОБОВ’ЯЗКОВО.
12.05.2020
Моя мама – найкраща. Вчися швидко читати. В. Сухомлинський «Найгарніша мама». Робота в парі. Букет лічилок. Читання лічилок. Розгадування ребуса. Напам’ять вивчити 2 лічилки зі с. 78 (і надати відеоматеріали) (Ч. 2., с. 76-79)
12.05.2020
Розрізнення слів, які відповідають на питання що?, хто?. Побудова і записування речень (частина мови – іменник, означає особу чи предмет, який/яка виконує дію). Розпізнавання слів, які відповідають на питання який?, яка?, яке?, які? (частина мови – прикметник, яка надає ознаку виконуючому дію). Виконання завдання за зразком. Розвиток зв’язного мовлення (робота в зошитах з друкованим текстом). На кожну частину мови (іменник і прикметник) написати по 5 слів і по 2 речення з ними.
13.05.2020
Вчися швидко читати. Брати наші менші. За Г. Поволоцьким «Хлопчик та їжак», Т. Коломієць «Олівці», виразне читання. Робота з дитячою книжкою (Ч. 2., с. 80-83). Виконати всі завдання в підручнику.
13.05.2020
Добір слів, які відповідають на питання що робить?, що роблять?(частина мови – дієслово, що означає дію предмета). Утворення і записування речень з поданими словами (навести по 4 приклади дієслів на кожне питання і записати з ними по 2 речення).
14.05.2020
Вчися швидко читати. Моя допомога дорослим. М. Магера «Бабусин помічник», М. Сингаївський «Що сказало сонце». Виразне читання. Мовно-логічні вправи. Тексти мають бути підготовані до виразного читання і виконати всі завдання в підручнику (Ч. 2, с. 84-87)
18.05.2020
Розпізнавання слів, що відповідають на питання скільки? (Частина мови – числівник, що вказує на порядковий номер та кількість). Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток уявлення про службові слова. Складання і записування речень зі службовими словами (скласти 3 речення з числівником).
18.05.2020
Вчися швидко читати. Що таке охайність? А. Коцюбинський «Чий Максимко», українська народна казка «Лисичка і глечик». Намалювати ілюстрації до текстів, завдання в підручнику виконати. (Ч. 2, с. 88-90)
19.05.2020
Уживання великої букви в словах (на початку речення і у всіх власних назвах: іменах, прізвищах, псевдонімах, назвах вулиць, сіл, міст, держав, літературних героїв) – навести по 1 прикладу до кожної власної назви, вказаної в завданні. Поділ слів на склади для переносу з рядка в рядок (батьки мають пояснити, що 1 літеру не переносимо, «ь» звуку не дає, тому відповідно, склад не утворює; склад – це поєднання голосного і приголосного, скільки голосних – стільки складів). Списування речень, поданих друкованим шрифтом (списати з букварика Ч. 2, с. 72).
19.05.2020
М. Герасименко «Магніт». Намалювати ілюстрацію.
20.05.2020
Розділові знаки наприкінці речення (батьки мають пояснити, що знак оклику «!» ставимо, коли хочемо відтворити якийсь емоційний сплеск, відповідно знак питання «?» – коли запитуємо). Побудова, правильне інтонування і записування запитань (написати власні 5 питань). Розвиток зв’язного мовлення.
20.05.2020
В. Верховень «Канікули». Мовно-логічні вправи. Робота з дитячою книжкою (надати відеоматеріали з читання дитячої книжки самою дитиною чи з батьками, а також обговорення прочитаного).
21.05.2020

Математика

ЗАВДАННЯ
ДАТА
Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Доповнення рівностей (№ 3-6, с. 107).
12.05.2020
Додавання і віднімання на основі нумерації чисел у межах 20. Порівняння виразу і числа. Побудова відрізків. Розв’язування задач (с. 108).
13.05.2020
Додавання і віднімання на основі нумерації чисел 11-100. Розв’язування задач. Порівняння іменованих чисел (с. 109)
14.05.2020
Закріплення додавання і віднімання на основі нумерації чисел 11-100. Розв’язування задач (навести приклади власних 2 задач на задану тему і 4 приклади).
15.05.2020
Доба. Частини доби. Розв’язування задач (№ 1-3, с. 110).
19.05.2020
Розв’язування задач. Порівняння виразів (№ 4-6, с. 110).
20.05.2020
Закріплення вивченого матеріалу (навести власних 10 прикладів на задані вивчені теми і 1 задачу).
21.05.2020
Повторення вивченого матеріалу (с. 111)
22.05.2020

Я досліджую світ


ЗАВДАННЯ
ДАТА
До кого звертатися в разі виникнення небезпечних ситуацій (с. 97-98). Узагальнення за темою «Я і моя громада» (надати аудіо чи відеоматеріали на підсумок теми за питаннями).
14.05.2020
Символи моєї країни (с. 99-101). Намалювати 5 символів нашої держави і надіслати фотозвіт.
15.05.2020
Київ – столиця України. Культура та звичаї українців (с. 103-107). Написати власну розповідь про нашу столицю  та звичаї на 5 речень.
18.05.2020
Народні символи. Україна – європейська держава (с. 108-110).
21.05.2020
Узагальнюючий урок за розділом «Україна – моя Батьківщина» (надати аудіо чи відеоматеріали на підсумок теми за питаннями).
22.05.2020

Англійська мова

Дата
Завдання
13. 05
ü    Прослухати додаток. Намагатися повторити с. 94.
ü    Читати с. 95. Додаток 6, 7, 8
ü    Читати с. 96. Додаток  9, 10
18. 05
ü    Опрацювати впр. 1, с. 97 за зразком Додатка 11.
ü    Читати впр. 3. Додаток 12.
ü    Читати впр. 4. Додаток 13.
ü    Читати с. 98. Додаток  14, 15.
20. 05
ü    Проспівати алфавіт: с. 99, впр. 5. Додаток 16.
ü    Читати впр. 6. Додаток 17.
ü    Читати впр. 7. Додаток 18.
Рекомендую паралельно виконувати завдання друкованому зошиті.
Ось тут ви зможете знайти аудіо додаток, який допоможе в опрацюванні матеріалу https://www.libra-terra.com.ua/catalog/pidruchnyk-dlia-1-klasu-anhlijska-zi-smajlykom/


27.04.20-10.05.20

Навчання грамоти 
ЗАВДАННЯ
ДАТА
Повторення написання букв У у,Ч ч. Словотворчі вправи (написати 10 слів, щоб починались на «у», 10 слів, щоб починались на «ч»). Списування надрукованого тексту (буквар ст. 6, списати скоромовку)
ПРОВЕСТИ фізкультхвилинку через 15 хв. роботи:
27.04.2020
Українська казка «Кабан під дубом». Прочитати казку в ролях. Переглянути відповідні файли за посиланнями:
 Дати усні відповіді на питання в кінці тексту. (Ч 2., ст. 64)
ПРОВЕСТИ фізкультхвилинку через 15 хв. роботи:
27.04.2020
Повторення написання Е е, З з. Написати в звичайному зошиті 3 рядки «Е», 3 – «е», 3 – «З», 3 – «з» (всього 12 рядків, кожної букви по 3).
Списати з букваря ст. 9.
Через 15 хвилин роботи провести фізкультхвилинку:
28.04.2020
М. Павленко «Хто біліє, хто бігає» (Ч 2., ст. 65). Вивчити напам’ять.
Провести фізкультхвилинку:
28.04.2020
Повторення написання букв Б б, В в (по 3 рядки кожної букви, всього 12 у звичайний зошит). Списати буквар ст. 10 (половину тексту).
Через 15 хв. провести фізкультхвилинку: 
29.04.2020
Загадкова грядочка. Українські народні загадки. Авторські загадки (скласти 2 власні загадки). О. Прилуцький «Загадочки квочки» (вивчити напам’ять загадку про ніч і день). Робота з дитячою книжкою (прочитати невеликий твір з власної книжечки). (Ч 2., ст. 66-67)
Після 15 хв. роботи провести фізкультхвилинку:
29.04.2020
Повторення написання букв І і, Ї ї, Н н. Складання речення, словосполучення (скласти власних 3 речення і 3 словосполучення). Розвиток зв’язного мовлення. Переглянути відео за посиланням:
 Списати буквар ст. 46 (вірш).
Через 15 хвилин роботи провести фізкультхвилинку:
30.04.2020
О. Буцень «Айстри» (Ч 2., ст. 68-69). Читання в ролях. Виконати всі завдання, що є в підручнику.
Провести фізкультхвилинку, коли дитина втомиться:
04.05.2020
Повторення написання букв ґ, Ґ (по 3 рядки). Вивчити напам’ять вірш:
Ґудзик-пудзик колихався,
із ниточки обірвався,
упав на цибулю,
набив собі ґулю.
Ґвалт!
Провести фізкультхвилинку:
Написати словесний диктант (батьки мають продиктувати дитині такі слова ґанок, ґатунок, ґаваґавеня).
04.05.2020
Культура спілкування. А. Кочан «Мобільна розмова» (Ч 2., 70-71). Виразне читання. Скласти власний діалог на вільну тему. Дати відповіді на питання в кінці тексту.
Фізкультхвилинка: https://www.youtube.com/watch?v=Wa7f47Z36ps
05.05.2020
Написання слів із подовженими приголосними, наприклад:  гілка – гілля, колос – колосся, камінь – каміння, промінь – проміння. Навести власних 5 прикладів з подовженням і зробити звуковий аналіз цих слів.
Переглянути відео за посиланням:
Зробити руханку через 15 хв. роботи:
05.05.2020
Кого називаємо другом? В. Сенцовський «Полуниці на вареники». (Ч 2., ст. 72-73). Розповісти про свого найкращого друга. Зробити завдання вкінці тексту.
Фізкультхвилинка: https://www.youtube.com/watch?v=V9plpdJqxNk
06.05.2020
Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. Відновлення тексту (батьки читають 3 рази поданий текст, а потім дитина має його переказати. Після першого етапу, батьки в довільному порядку перемішують речення тексту, дитина їх складає і записує; виписати текст на окремий аркуш, розрізати на речення).
Ліс
Шумить зелений ліс. На галявині великий дуб. Біля нього пригнулася берізка. Дуб захищає її від вітру. Він великий і сильний. Берізка тріпоче листочками і радіє. (26 слів.)
Фізкультхвилинка:
06.05.2020
Вчися швидко читати. Букет скоромовок. Українська народна казка «Казка-загадка». (Ч 2., ст., 74-75). Вивчити напам’ять «Горошина та біб». (Батьки мають перевірити техніку читання: кількість слів за 1 хв., вказати, скільки дитина може прочитати лексем за такий час). Зробити завдання в підручнику.
Через 15 хв. роботи провести руханку:
07.05.2020

Математика
ЗАВДАННЯ
ДАТА
Додавання і віднімання 1 в межах 100. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом (с. 101). Робота в зошитах з друкованою основою на відповідну тему.
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=CkOQ-5Zintg
Через 15 хв. роботи зробити розминку:
28.04.2020
Склад числа з десятків і одиниць. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом (с. 102). Робота в зошитах з друкованою основою на відповідну тему.
Фізкультхвилинка: https://www.youtube.com/watch?v=qEO6sV2RcEA
29.04.2020
Метр. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=fSGwrAoLXeM&t=2s
Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Складання і розв’язування задач за коротким записом (с. 103).
Через 15 хв. провести фізкультхвилинку:
30.04.2020
Вартість. Гривня. Обчислення вартості товару. Позиційне значення цифр. Розкладання цифр на розрядні доданки (с. 104).
05.05.2020
Порівняння двоцифрових чисел. Обчислення вартості покупки. Складання і розв’язування задач (с. 105).
06.05.2020
Знаходження невідомого доданка. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач (с. 106).
Фізкультхвилинка: https://www.youtube.com/watch?v=qEO6sV2RcEA
07.05.2020
Задачі на знаходження невідомого доданка (№ 1-2, с. 107).
Перепочити через 15 хв. роботи:
08.05.2020

Я досліджую світ

ЗАВДАННЯ
ДАТА
Яких свійських тварин вирощують у рідному краї? (с. 86-88)
Намалювати: корівку, кізку, свійських птахів.
Провести фізкультхвилинку:
27.04.2020
Чому потрібно охороняти рослини і тварин (провести бесіду на цю тему)? (с. 89-92).
Знати, що таке «червона книга».
Відповідно до теми переглянути:
Зробити розминку: https://www.youtube.com/watch?v=0U1wPXKIJWo
30.04.2020
Міні-проект. Створення (з 6 малюнків: 3 про рослини, 3 про тварини) «Червоної книги України» (с. 92).
Через 15 хв. роботи перепочити:
04.05.2020
Поведінка у громадських місцях (с. 93-94)
Перепочити через 15 хв. роботи:
07.05.2020
Як поводитися з підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями
(с. 95-96).
08.05.2020

Англійська мова

Дата
Завдання
27. 04
ü    С. 80 – вивчити нові слова.
ü    Прослухати запис Додаток 1.
ü    С. 83 – читати та повторювати літери.
29. 04
ü    С. 84 – читати.
ü    С. 85 – вивчити нові слова. Додаток 2.
04. 05
ü    Читати с. 87 – 88.
06. 05
ü    С. 92 – вивчити нові слова. Додаток 3.
ü    Читати с. 93. Додаток 4, 5.
Рекомендую паралельно виконувати завдання друкованому зошиті.
Ось тут ви зможете знайти аудіо додаток, який допоможе в опрацюванні матеріалу https://www.libra-terra.com.ua/catalog/pidruchnyk-dlia-1-klasu-anhlijska-zi-smajlykom/


13.03.20-24.04.20

Назва предмета
Завдання
Дата
Навчання грамоти
Читати  ст. 43
16. 03
Письмо і закріплення написання букви «ї», «Ї».
16. 03
Читати ст. 44-45
17. 03
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Змінювання іменників за числами. Доповнення і записування речень.
17. 03.
Опрацювання букви «щ». Читати ст. 46
18. 03.
Письмо малої букви щ.
18.03
Читати ст.47
19.03.
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів з нею.
30. 03.
 Звуки «дз», «дзь». Позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Читати ст. 48
30.03.
Письмо буквосполучень «дз», «Дз». Безвідривне поєднання букв.
31.03.
Читати ст. 49
31.03.
Закріплення вмінь писати вивчені букви.
01. 04.
Звук «дж». Позначення його буквосполученням «дж». Звуковий аналіз слів. Читати ст. 50.
01. 04.
Письмо буквосполучень «дж», «Дж», слів із ними.
02.04.
Математика
Розв’язування задач на різницеве порівняння.
13.03.
Обчислення виразів на дві дії № 1-3, ст. 87
17.03.
Вимірювання і будова відрізка № 4-6, ст. 87
18.03.
Десяток. Розв’язування задач. Ст. 88
19.03.
Утворення чисел другого десятка, ст. 89
20.03.
Обчислення виразів. Розв’язування задач № 1-3, ст. 90
31.03.
Назви і запис чисел другого десятка.  Робота з геометричним матеріалом. № 4-7 ст. 90
01.04.
Розв’язування задач, доповнення рівностей.    Ст. 91
02.04.
Розв’язування задач. Ст. 91
03. 04.
Я досліджую світ
Тема «Я і моя сімя». Опрацювати ст. 49-67
13.03., 16.03., 19.03., 20.03., 30.03.
Тема «Мій рід» . Ст. 68-71 (виготовити родинне дерево)
02.04., 03. 04.

Пояснювальна записка для батьків 1 класу.
Навчання грамоти. Читання. Батьки пояснюють дітям звукові значення букв, опрацьовують разом з ними тексти (перший раз читають батьки вголос) і завдання, подані в підручнику. Після першого етапу батьки мають допомогти маленьким здобувачам освіти переказати прочитане за допомогою наштовхуючих питань. Останнім етапом має бути читання заданого тексту дитиною вголос (складами, з повторенням повного слова).
Навчання грамоти. Письмо. Батьки знаходять відповідну сторінку в зошиті з друкованою основою і допомагають дитині графічно відтворити букву, написати з цією літерою слова і сполучення слів, правильно написати / списати друкований текст.
Математика. Батьки читають відповідні правила і роз’яснення з підручника і пояснюють дитині, пояснюють також як виконати те чи те математичне завдання, за необхідності допомагають.
Я досліджую світ. Батьки опрацьовують задану тему, пояснюють дитині, після цього разом зі здобувачем освіти ведеться жвава бесіда і виконуються різнопланові завдання в зошиті з друкованою основою чи за допомогою цікавих ігор, методів тощо (можна використати вже відомий метод фішбоун та ін.).




Математика
ЗАВДАННЯ
Всі завдання батьки мають допоїти опрацювати дітям на основі матеріалу з підручника та наведених посилань
ДАТА
Закріплення вивченого матеріалу. Читання і запис чисел другого десятка. Розв’язування задач. Повторення підручник с. 91. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=01UfEHn9dYE
07.04.
Одноцифрові та двоцифрові числа. Складання рівностей за числовим променем. Розв’язування задач. (с. 92)
08.04.
Додавання і віднімання 1 у межах 20. «Сусіди» чисел. Обчислення виразів. Побудова відрізків. (с. 93). Робота в зошитах з друкованою основою на відповідну тему.
Перегляд відеоуроку про «сусідів» чисел:
09.04.
Годинник. Визначення часу за годинником. Складання і розв’язування задач. (с. 94). Батьки мають допомогти дітям скласти задачі на час.
Переглянути:
10.04.
Годинник. Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач. (с. 95)
Робота у зошитах з друкованою основою на відповідну тему.
14.04.
Порівняння чисел у межах 20. Обчислення виразів. Розв’язування задач.
(с. 96) Робота у зошитах з друкованою основою і з підручниками.
Обов’язково переглянути:
15.04.
Дециметр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач (зошити з друкованою основою, підручник). (с. 97)
16.04.
Закріплення вивченого матеріалу. Розв’язування задач. Повторення за підручником.
17.04.
Круглі десятки. Додавання і віднімання. Лічба десятками. Порівняння чисел. Розв’язування задач (підручник, зошит з друкованою основою). (с. 98)
Обов’язково переглянути:
21.04.
Читання та запис двоцифрових чисел. Нумераційна таблиця. Складання і розв’язування задач за малюнками (зошит з друкованою основою, підручник).
Переглянути:
22.04.
Запис чисел першої сотні. Доповнення умови задачі та її розв’язування. (зошит з друкованою основою, підручник) (№ 1-4, с. 100).
23.04.
Запис чисел першої сотні. (Зошит з друкованою основою). Розв’язування задач. Побудова відрізка. (№ 5-7, с. 100)
24.04.



Навчання грамоти (письмо / читання)


ЗАВДАННЯ
ДАТА
Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Опрацювання тексту «День народження джмелика». Загадка. (Ч. 2., с. 51)
Виконати рубрики: 1) «Прочитай швидко», 2) «Склади слова», 3) «Склади прислів’я» на сторінці 51; 4) вивчити загадку ст. 54; 5) вміти переказати текст (за навідними питаннями); 6) намалювати джмелика.
06.04.
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень. Утворення і записування слів. Словниковий диктант.
Робота в зошитах з друкованою основою.
Діти мають записати продиктовані батьками слова на задані літери     (по 6 лексем).
На повторення переглянути:
06.04.
Апостроф. Вимова і написання слів з апострофом. Мовно-логічні вправи.   (Ч. 2., с. 52).
Перейти за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=GN2IVSVzUSA
07.04.
Написання складів і слів з апострофом.
Звуковий аналіз слів: п’ять, сім’я, м’який, зелений, олів’є, в’язати. Для того, щоб пригадати звуковий аналіз перейдіть за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=aBq4qm2zZ_4
Пояснювальний диктант. Батьки диктують дітям слова: хом’як, в’язь, ластів’ята, п’ятак, п’явка, черв’як. Пояснити, чому так пишуться слова. Щоб пригадати правила написання слів з апострофом перегляньте, будь ласка, відео уроки: https://www.youtube.com/watch?v=7wulYNo5Rss&t=4s;
07.04.
Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Опрацювання оповідання В. Кравець «Казка про апостроф» (прочитати, частково переказати). (Ч. 2., с. 53). Скласти власну казку на задану тему.
08.04.
Закріплення правила вживання апострофа в українській мові. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Робота із зошитами з друкованою основою на відповідні сторінки.
08.04.

ПІСЛЯБУКВЕНИЙ ПЕРІОД
Вчися швидко читати: https://www.youtube.com/watch?v=V_03pOg0vNo
Вправи для розвитку навички
Опрцювати: К. Василевич «Котик-школярик». (Ч. 2., с. 54)
09.04.
Повторення написання букв у, д, з, в, б. Спостереження за вживанням синонімів, антонімів (без уживання термінів).
Переглянути казку за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=OiP-Tu37vOA
13.04.
Вчися швидко читати. В. Вовк «Лінива Оленка». Прислів’я (Ч. 2., с. 55). Опрацювати текст. Намалювати малюнок. Виконати всі завдання в підручнику на сторінках 54-55.
Переглянути відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=pkGD0ZkLetc
13.04.
Повторення написання букв И и, Й й, Ш ш, Ц ц, Щ щ. Списування друкованих речень (використовуємо зошит з друкованою основою). Добір прикметників до іменників (без уживання термінів).
Перейти за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=qP80izpL0Ds
14.04.
Легенда «Чому Сорока будує кілька хатинок». Мовно-логічні вправи. Виконати завдання, що подані у підручнику (Ч. 2., с. 56)
14.04.
Повторення написання букв а А, л Л, м М. Мовно-логічні вправи. Письмо слів із вивченими буквами (зошит з друкованою основою).
15.04.
В. Кравець. «На галявці у ліску». Виразне читання. Вивчити напам’ять.   (Ч. 2., с. 57)
15.04.
Повторення написання букв К к. Списування друкованого (зошит з друкованою основою). Добір протилежних за значенням слів: https://www.youtube.com/watch?v=eOhHcLAzArQ
16.04.
О. Пархоменко «Співучі колоски». Виразне читання. Мовно-логічні вправи. Правила мовленнєвого етикету. В. Сухомлинський «Як бджола знаходить квітку конвалії». Мовно-логічні вправи.(Ч. 2., с. 58-59)
Опрацювати тексти: вміти виразно читати і переказувати, виконати всі завдання, подані в підручнику.
21.04.
Зіставлення друкованих і рукописних букв. Відновлення речення. Творче списування з друкованого. Розрізнення рукописних букв з однаковими елементами. Списування з друкованого (робота в зошиті з друкованою основою).
21.04.
Вчися швидко читати. Використовуйте відеоуроки за посиланнями: https://www.youtube.com/watch?v=V_03pOg0vNo
 За О. Іваненко «Сонечко». Мовно-логічні вправи. (Ч. 2., с. 60-61)
22.04.
Повторення написання букв О о, Ю ю. Словотворчі вправи (утворити по 10 слів, які б починались на ці літери).
22.04.
М. Петренко «Утікач». Мовно-логічні вправи. С. Ходій «Колобок на новий лад». Читання в ролях. Батьки мають пояснити про читання в ролях і чому це важливо. (Ч 2., с. 62-63).
23.04.



Я досліджую світ
ЗАВДАННЯ
Батьки мають опрацювати задану тему за підручником та посиланнями і пояснити дитини, а також допомогти виконати відповідну тему в зошиті з друкованою основою
ДАТА
Родинні традиції і свята (Ч 2., с. 70-71)
06.04.
Створення лепбука «День родини» (Ч 2., с. 71)
ОБОВ’ЯЗКОВО переглянути відео для того, щоб зробити лепбук:
09.04.
Узагальнюючий урок за розділом «Моє близьке оточення».
Батьки мають обговорити з дітками, що ті винесли з вивченої теми.
10.04.
Я живу в Україні
Я і моя громада
Мій рідний край (Ч 2., с. 72-75)
13.04.
Природа рідного краю. Водойми (Ч 2., с. 76-77)
Намалювати водойму рідного села.
16.04.
Урок-екскурсія до водойми, яка розміщена у рідному краї. Письмовий опис водойми 5-6 реченнями. (Ч 2., с. 78)
17.04.
Рослини рідного краю (Ч 2., с. 79-82).
Намалювати свій квітник.
23.04.
Тварини рідного краю (Ч 2., с. 83-84)
Намалювати дві свійські та дві дикі тваринки.
24.04.


Англійська мова


Дата
Завдання
06. 04
ü Повторити алфавіт (і назви літер, і їхнє звукове оформлення). Алфавіт можна знайти тут   https://www.youtube.com/watch?v=BELlZKpi1Zs
ü Повторити лічбу до 20.  Знайти можна тут https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA
ü Доробити завдання в зошитах-прописах. (Маю на увазі те, що не зроблено – останні сторінки на повторення).
ü Вивчити слова ст.. 48 підручника https://pidruchniki.in.ua/angliyska-mova-1-klas-karpyuk-2018/
08. 04
ü С. 56 – 58 у підручнику – вивчити нові слова. Підказки щодо перекладу можна знайти тут
ü Виконати впр. 3 с. 58 усно.
ü С. 59 (повторити вивчені слова і літери, намагатися читати найпростіші слова). http://easy-english.com.ua/english-transcription/
13. 04
ü С. 60, 62 – вивчити нові слова.
ü С. 61 – повторити літери та намагатися читати запропоновані слова.
15. 04
ü С. 68 – 69 – вивчити нові слова.
ü С. 71 – 72  – повторити літери та намагатися читати запропоновані слова.
22. 04
ü С. 75 – 76 – повторити літери та намагатися читати запропоновані слова.
ü Самоперевірка с. 79 – пограти в гру і дізнатися, як засвоєно матеріал.
Ось тут ви зможете знайти аудіо додаток, який допоможе в опрацюванні матеріалу https://www.libra-terra.com.ua/catalog/pidruchnyk-dlia-1-klasu-anhlijska-zi-smajlykom/